מחלות עור

מחלות עור באות לידי ביטוי במגוון רחב של תסמינים אפשריים: פריחה, גרד, אודם, נפיחות או כאב מקומי, כמו גם אירועים חוזרים של תופעות עוריות כרוניות. מרפאת ספוט קליניק מעמידה לרשות מטופליה צוות מובחר ואיכותי של רופאי עור פרטיים המתמחים באבחון וטיפול בכל סוגי מחלות העור והתסמינים הנלווים אליהן.

בהמשך מוצגות לנוחיותכם תמונות המציגות מגוון רחב של תסמינים: הקליקו על תמונה כדי להגיע לעמוד המתאר את המחלה, את תסמיניה, דרכי האבחון ואופן הטיפול בה.

מחלות עור דלקתיות (פסוריאזיס, דלקת עור אטופית/אסטמה של העור, אקזמה, אקנה), מחלות זיהומיות (שושנה, פטרת, מחלת מין), מחלות אלרגיות (אורטיקריה), מחלות רב מערכתיות (זאבת ארגמנית) או מחלות גידוליות (קדם סרטנית, סרטן עור, מלנומה, לימפומה), ביטוי לתסמונת גנטית מולדת או כל מחלה אחרת – רופאי עור בכירים ומנוסים מהשורה הראשונה, הנמנים על צוות המומחים של ספוט קליניק, יבדקו אותך "מכף רגל ועד ראש" כדי לאבחן את התסמינים.

רופאי העור של ספוט קליניק ילוו אותך לכל אורך הדרך: החל משלב אבחון המחלה, הבירור המתבקש (ביופסיה, אבחון פתולוגי, אבחון מולקולרי, תרבית, מבחנים אלרגנים), התאמת הטיפול האופטימלי (סיסטמי, טופיקאלי, כירורגי, פוטותראפי), מעקב אחר התגובה לטיפול, עם דגש על שמירת מצב העור למניעת אירועים חוזרים או החמרה של המחלה והכל תחת קורת גג אחת במתכונת של One stop shop.

מחלות עור – הכתובת הראשונה לחוות דעת שניה

רופאי ספוט קליניק מעניקים ייעוץ אישי למטופלים הזקוקים לחוות דעת רפואית נוספת של מומחה, עקב בעיות עור שמקורן טרם אובחן או שטרם נמצא להן טיפול הולם, וכן למטופלים העומדים בפני הליכים רפואיים מורכבים. הניסיון הקליני והמחקרי העשיר של הצוות מאפשרים אבחון של בעיות מורכבות גם בקרב ילדים, נשים בהריון, בני הגיל השלישי והסובלים ממחלות כרוניות. במקרים בהם לא ניתן לרפא לחלוטין את המחלה, מאפשר הייעוץ של "ספוט קליניק" התאמה אישית של הטיפול, כדי להקל באופן מירבי על תסמיני המחלה.

תסמיני נזקי שמש

תסמיני מלנומה