מחלות עור

פתרונות מתקדמים לבעיות מורכבות והכתובת הראשונה לחוות דעת שניה

מחלות עור – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול….

כמה פעמים בחודש/שנה אחרונה שאלת את עצמך – למה אני מתגרד? למה הופיעו אודם, נפיחות וכאב במקום? מאיפה צץ הכתם? למה הפצע אינו נרפא? אולי נעקצתי? אולי נדבקתי? אולי חטפתי אלרגיה? איך יוצאים מזה? אתייעץ עם גוגל? אחפש פתרון בפייסבוק? אצל הרוקח השכונתי? אגש למיון?

פתרונות מתקדמים לבעיות מורכבות

קיצור דרך – ספוט קליניק, מרפאת המומחים למחלות עור

Spot Clinic מתמחה באבחון ובטיפול בכל סוגי מחלות העור, בין אם מדובר בהתלקחות פתאומית של פריחה, גרד, אודם, נפיחות, כאב מקומי, או באירועים חוזרים של תופעות עוריות סימפטומטיות, או כרוניות, כשניסיונות הטיפול הקודם נכשלו.

רופאי עור בכירים מהשורה הראשונה, הנמנים על צוות המומחים של ספוט קליניק יתחקרו אותך על השתלשלות המחלה, עם דגש על מחלות רקע, נטילת תרופות קבועות, חשיפה תעסוקתית /סביבתית למחוללי מחלות עור; יבדקו אותך מכף רגל ועד ראש, כדי לאבחן האם מדובר במחלת עור דלקתית (אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, דלקת עור אטופית), זיהומית (שושנה, פטרת, מחלת מין), אלרגית (אורטיקריה), רב מערכתית (זאבת ארגמנית), גידולית (קדם סרטנית, סרטן עור, מלנומה, לימפומה), ביטוי לתסמונת גנטית מולדת, או אחרת.

רופאי ספוט קליניק ילוו אותך לכל אורך הדרך, משלב אבחון המחלה, הבירור המתבקש (ביופסיה, אבחון פתולוגי, אבחון מולקולרי, תרבית, מבחנים אלרגים), התאמת הטיפול האופטימלי (סיסטמי, טופיקאלי, כירורגי, פוטותראפי), מעקב אחר התגובה לטיפול, עם דגש על תחזוק ידידותי של העור למניעת אירועים חוזרים או החמרה של המחלה . מה שנקרא Case management ניהול וליווי המקרה לאורך כל הדרך, כדי שלא תיפול או "תלך לאיבוד בין הכיסאות" והכל תחת קורת גג אחת במתכונת של One stop shop.

שירות ייחודי וראשון מסוג בארץ.

הכתובת הראשונה לחוות דעת שניה

רופאי ספוט קליניק מעניקים ייעוץ אישי למטופלים הזקוקים לחוות דעת רפואית נוספת של מומחה, עקב בעיות עור שמקורן טרם אובחן או שטרם נמצא להן טיפול הולם, וכן, למטופלים העומדים בפני הליכים רפואיים מורכבים. הניסיון הקליני והמחקרי העשיר של הצוות מאפשרים אבחון של בעיות מורכבות גם בקרב ילדים, נשים בהריון, בני הגיל השלישי והסובלים ממחלות עור כרוניות. במקרים בהם לא ניתן לרפא לחלוטין את המחלה, מאפשר הייעוץ ב-Spot Clinic התאמה אישית של הטיפול, כדי להקל באופן מירבי על תסמיני המחלה.