רופאי עור פרטיים

מרפאת ספוט קליניק מעמידה לרשות מטופליה צוות מובחר ואיכותי של רופאי עור פרטיים המתמחים באבחון וטיפול בכל סוגי מחלות העור והסימפטומים הנלווים אליהן כגון: פריחה, גרד, אודם, נפיחות או כאב מקומי, כמו גם אירועים חוזרים של תופעות עוריות כרוניות, לאחר שניסיונות הטיפול הקודם נכשלו.

רופאי עור בכירים ומנוסים מהשורה הראשונה, הנמנים על צוות המומחים של ספוט קליניק, יבדקו אותך "מכף רגל ועד ראש", כדי לאבחן האם מדובר במחלת עור דלקתית (פסוריאזיס, דלקת עור אטופית/אסטמה של העור, אקזמה, אקנה), מחלה זיהומית (שושנה, פטרת, מחלת מין), מחלה אלרגית (אורטיקריה), מחלה רב מערכתית (זאבת ארגמנית) או מחלה גידולית (קדם סרטנית, סרטן עור, מלנומה, לימפומה), ביטוי לתסמונת גנטית מולדת או כל מחלה אחרת.

רופאי ספוט קליניק ילוו אותך לכל אורך הדרך: החל משלב אבחון המחלה, הבירור המתבקש (ביופסיה, אבחון פתולוגי, אבחון מולקולרי, תרבית, מבחנים אלרגנים), התאמת הטיפול האופטימלי (סיסטמי, טופיקאלי, כירורגי, פוטותראפי), מעקב אחר התגובה לטיפול, עם דגש על שמירת מצב העור למניעת אירועים חוזרים או החמרה של המחלה והכל תחת קורת גג אחת במתכונת של One stop shop.

רופאי המרפאה:

פרופסור אסתר עזיזי – רופאת עור פרטית

פרופסור אסתר עזיזי הנה מומחית לרפואת עור ומין חוקרת וקלינאית בעלת מוניטין בינלאומי בתחומי האבחון, הטיפול והמניעה של נזקי שמש לעור, עם דגש מיוחד על נגעים קדם סרטניים, שומות חשודות, סרטן עור ומלנומה ממאירה של העור.

פרופסור דוד אנק – רופא עור פרטי

פרופסור דוד אנק הוא מומחה לרפואת עור ומין בוגר ביה"ס לרפואה אוניברסיטת קופנהגן, בו הוא גם סיים דרגת PhD באימונולוגיה. מומחה ברפואת עור, עבד כרופא בכיר במחלקת עור, הדסה עין כרם, שבו ניהל את שירות הפוטותרפיה, מרפאת לישמניה (שושנת יריחו) וטיפול פוטודינמי (PDT) לסרטן העור. כיהן כמ"מ מחלקת עור, הדסה עין כרם.

ד״ר זהר ליברטי – רופאת עור פרטית

ד״ר זהר ליברטי פעילה ב-SPOT CLINIC מאז הקמתה, מומחית לרפואת עור ומין ונותנת יעוץ במגוון מחלות העור, הציפורניים והשיער לצד מיפוי שומות ואבחון מוקדם של סרטן העור. חברה באיגוד הישראלי לדרמטולוגיה, ובחברה הבינלאומית לדרמוסקופיה.

ד״ר מיכל סלומון – רופאת עור פרטית

ד"ר מיכל סלומון מומחית ברפואת עור ומין, רופאת עור בכירה במרכז הרפואי שיבא, תל השומר ועוסקת ברפואת עור מזה כעשרים שנה. אחראית ומרכזת את האבחון והטיפול בתחום דלקות העור, כולל: אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) ודלקות העור ממגע, ובמחלת שושנת יריחו (לשמניה) בבית החולים.

ד"ר איילת רשפון – רופאת עור פרטית

ד"ר איילת רשפון הינה מומחית לרפואת עור ומין ורופאת עור בכירה במרכז הרפואי איכילוב, בו היא מנהלת את המרפאה לאבחון סרטן העור

עקבו אחרינו בפייסבוק

ביקור בטוח בשגרת הקורונה