מחלות עור

פתרונות מתקדמים לבעיות מורכבות והכתובת הראשונה לחוות דעת שניה

מחלות עור – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול….
האם את/ה מוטרד מגרד? מנפיחות שהופיעה פתאום? מפצע שמסרב להירפא? אולי מכתם חדש שהופיע על העור?

בידי המומחים לרפואת עור של ספוט קליניק יש את הפתרונות המתקדמים לבעיות מורכבות

מרפאת ספוט קליניק מעמידה לרשות מטופליה צוות מובחר ואיכותי של רופאי עור פרטיים המתמחים באבחון וטיפול בכל סוגי מחלות העור והסימפטומים הנלווים אליהן כגון: פריחה, גרד, אודם, נפיחות או כאב מקומי, כמו גם אירועים חוזרים של תופעות עוריות כרוניות, לאחר שניסיונות הטיפול הקודם נכשלו.
רופאי עור בכירים ומנוסים מהשורה הראשונה, הנמנים על צוות המומחים של ספוט קליניק, יבדקו אותך "מכף רגל ועד ראש", כדי לאבחן האם מדובר במחלת עור דלקתית (פסוריאזיס, דלקת עור אטופית/אסטמה של העור, אקזמה, אקנה), מחלה זיהומית (שושנה, פטרת, מחלת מין), מחלה אלרגית (אורטיקריה), מחלה רב מערכתית (זאבת ארגמנית) או מחלה גידולית (קדם סרטנית, סרטן עור, מלנומה, לימפומה), ביטוי לתסמונת גנטית מולדת או כל מחלה אחרת.
רופאי ספוט קליניק ילוו אותך לכל אורך הדרך: החל משלב אבחון המחלה, הבירור המתבקש (ביופסיה, אבחון פתולוגי, אבחון מולקולרי, תרבית, מבחנים אלרגנים), התאמת הטיפול האופטימלי (סיסטמי, טופיקאלי, כירורגי, פוטותראפי), מעקב אחר התגובה לטיפול, עם דגש על שמירת מצב העור למניעת אירועים חוזרים או החמרה של המחלה והכל תחת קורת גג אחת במתכונת של One stop shop.

ד״ר זהר ליברטי

התמחות קלינית:

ד״ר מיכל סלומון

התמחות קלינית:

הכתובת הראשונה לחוות דעת שניה

רופאי ספוט קליניק מעניקים ייעוץ אישי למטופלים הזקוקים לחוות דעת רפואית נוספת של מומחה, עקב בעיות עור שמקורן טרם אובחן או שטרם נמצא להן טיפול הולם, וכן, למטופלים העומדים בפני הליכים רפואיים מורכבים. הניסיון הקליני והמחקרי העשיר של הצוות מאפשרים אבחון של בעיות מורכבות גם בקרב ילדים, נשים בהריון, בני הגיל השלישי והסובלים ממחלות עור כרוניות. במקרים בהם לא ניתן לרפא לחלוטין את המחלה, מאפשר הייעוץ של "ספוט קליניק" התאמה אישית של הטיפול, כדי להקל באופן מירבי על תסמיני המחלה.

מומחים למחלות עור בספוט קליניק

מומחה למחלות עור